2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi Öğrenim Ücreti Ödemeleri Hakkında


Değerli Öğrencilerimiz,

2017-2018 Akademik Yılı Bahar Dönemi öğrenim ücretleri ödeme dönemi; Hazırlık öğrencileri, Meslek Yüksekokulu, Lisans ve Yüksek Lisans öğrencileri için 09 Şubat 2018 tarihinde sona erecektir. Ders seçimlerinde mağduriyet yaşamamak için dönemlik ödeme yapan öğrencilerimizin bahar yarıyılı öğrenim ücretlerini, bugünden itibaren en geç 09.02.2018 tarihine kadar ödemeleri gerekmektedir. Oluşabilecek yoğunluğa mahal vermemek için ödeme işlemlerinin son güne bırakılmamasını önemle rica ederiz.

Ödemelerini Türkiye dışından gerçekleştirecek olan uluslararası öğrencilerimizin, uluslararası para transferinin valörlü (ödeme talimatından 2-3 gün sonra) gerçekleşmesi nedeniyle, mağduriyet yaşamamaları için yukarıda belirtilen son tarih öncesinde ödeme işlemlerini tamamlamalarını önemle hatırlatmak isteriz.

Bu yıl da geçmiş yıllarda olduğu gibi nakit ve kredi kartı ile ödeme yapılabilecek; çek, senet vb. kullanılamayacaktır. Dönemlik öğrenim ücretinin nakit ya da kredi kartlarıyla tek çekimde ödenmesi durumunda %2 indirim (Paraf +6 taksit ve Bonus +3 taksit kampanyası tek çekim işlemlerde de geçerlidir.) yapılmaktadır.

Öğrenim ücreti peşin olarak sadece aşağıda belirtilen banka hesaplarına havale, EFT yöntemi ile ödenebilmekte olup, Mali İşler Ofisine yönetmelik gereği elden nakit ödeme yapılamamaktadır. Nakit olarak banka üzerinden yapılacak ödemelerde mutlaka öğrenci bilgileri; ad soyad ve TC Kimlik No bulunmalıdır. Tüm kredi kartları ile tek çekim ve Üniversitemizin anlaşmalı olduğu banka kredi kartları ile taksitle Sanal POS'tan online olarak (31 Ocak 2018 tarihinde kredi kartları BDDK Kararı gereği online işleme kapatılacağından, kart kullanıcılarının bankaları ile görüşerek kredi kartlarının online işleme açılması için onay vermeleri gerekmektedir.) ya da Rektörlük Binası 1.kattaki Mali İşler Ofisinden ödeme yapılabilir. Anlaşmalı olduğumuz bankaların kredi kartları ile taksitle ödeme imkanı bulunmaktadır. Bu kartlar Paraf (ekstra taksit kampanyası ile 8 taksit), Bonus (ekstra taksit kampanyası ile 5 taksit), World (ekstra taksit kampanyası ile 5 taksit) kartlarıdır. Kredi kartı ile yapılacak ödemelerde kart limitinin dönemlik ücrete yetecek limite sahip olması gerekmektedir.

Hukuk ve Psikoloji bölümü öğrencilerinden güz döneminde İngilizce Hazırlık Programını tamamlayan ve yıllık ödeme yapan öğrencilerin ikinci dönem başında lisans fark ücreti ödemeleri gerekmektedir. Ödeme yapmayan öğrencilerimiz SAP üzerinden ders seçimi yapamayacaklar ve LMS’lerine ulaşamayacaklardır.

Öğrenim ücretinin hesaplanması ve ödeme yöntemleri ile ilgili tereddüt ettiğiniz konularda detaylı bilgi almak için Mali İşler Ofisinin aşağıdaki telefon numaralarından bilgi alabilirsiniz.
0216 559 90 97
0216 559 90 84

TL Banka Hesap Bilgilerimiz: 
Alıcı Adı: İstanbul Şehir Üniversitesi
Banka: Halkbank
Şube: Cevizli (1340)
Hesap No: 10100429
IBAN: TR96 0001 2001 3400 0010 1004 29

USD Banka Hesap Bilgilerimiz: 
Alıcı Adı: İstanbul Şehir Üniversitesi
Banka: Halkbank
Şube: Cevizli (1340)
Hesap No: 53100105
IBAN: TR98 0001 2001 3400 0053 1001 05
Swift Kod: TRHBTR2A

Bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,

Mali İşler


* * *


Regarding 2017-2018 Academic Year Spring Semester Tuition Payments


Dear Students,

The payment period of 2017-2018 Academic Year Spring Semester tuitions for students in Preparatory Program, Vocational School, Undergraduate and Graduate will finish on the 9 February 2018. Students who make semester payment are required to pay their tuition fees for the Spring Semester until the designated dates at the latest as of today, in order that they do not encounter any problems during the course registration period. We request that you do not leave the payment process to the last day in order to avoid the possibility of intensity.

We would like to remind our international students who will make payments outside of Turkey to complete payment process before the designated dates to prevent troubles since international money transfer will be taken place within 2-3 days after the payment order.

Students may pay their tuitions in cash and by credit cards as was the case in previous years but check, deeds etc. will not be accepted. If the whole tuition fee is paid in cash or paid by credit card as bullet payment, there will be a reduction 2% in payments made for that semester (Paraf + 6 installment and Bonus +3 installment opportunity can be also applied bullet payments).

Tuition fees can be paid in advance to the below bank accounts by money order and EFT, and no cash payment can be made to the Financial Affairs Office. For the payments, which will be made by EFT or money order, student’s name and identity number is required. Payments can be made by all credit cards as bullet payment, by credit cards of the contracted banks in installments via Sa​nal POS​ online (On 31 January 2018, credit cards will be closed for online transactions due to the BDDK Decision, so card users should approve for the online transactions) or at the Financial Affairs Office which is located on the first floor of Rectorate Building. Students can pay their tuition fees in installments by credit cards of the contracted banks. These cards are Paraf (8 installments with extra installment), Bonus (5 installments with extra installment), World (5 installments with extra installment) cards. However, the credit card limit must be sufficient to pay the tuition fee for that semester.

Students in Law and Psychology who have paid the tuition fee for that year but who have completed the English Preparatory Program in the first semester are required to pay the difference for the undergraduate program at the beginning of the second semester. Those who have not paid the difference will not be able to choose courses on SAP and will not have access to LMS.

If case of any hesitations or for further information regarding the calculation of tuition fees and modes of payment, you can contact Financial Affairs Office by below numbers:
0216 559 90 97
0216 559 90 84

TL Bank Account Information: 
Receiver’s Name: İstanbul Şehir Üniversitesi
Bank: Halkbank
Branch: Cevizli (1340)
Account No: 10100429
IBAN: TR96 0001 2001 3400 0010 1004 29

USD Bank Account Information: 
Receiver’s Name: İstanbul Şehir Üniversitesi
Bank: Halkbank
Branch: Cevizli (1340)
Account No: 53100105
IBAN: TR98 0001 2001 3400 0053 1001 05
Swift Code: TRHBTR2A

Kindly submitted for your information.

Best regards,

Financial Affairs​